pouët.net

Flagpole Invitation Intro by Ümlaüt Design [web] & Greenroom
[nfo]
screenshot added by Gargaj on 2002-09-25 17:02:53
platform :
type :
release date : september 2002
  • rulez 10
  • is ok 16
  • sucks 1
popularity : 0%
 0%
  • rulez 0.33
alltime top: #8435
added on the 2002-09-25 16:51:40 by tomcat tomcat

popularity helper

increase the popularity of this prod by spreading this URL:

or via: facebook twitter google+ pinterest tumblr

comments

Just a little quicktro for an evening demoshow.
added on the 2002-09-25 16:52:31 by tomcat tomcat
Come to FLaGPoLe!
added on the 2002-09-25 17:10:54 by Gargaj Gargaj
sorry can't be there. \: okay intro. nice music!
nice invitro, and i'm gonna be there! :)
added on the 2002-09-25 23:34:48 by FooLman FooLman
did i mention that i like the music? nice stuff :D a bit of syncing wouldn't be bad.
rulez added on the 2002-09-26 00:40:03 by robotriot robotriot
poor invtro... gfx sux, fx sux... only the music is not bad (but not exceptional)...
I'd prefer the last invtro from razor&tilt for the tilt 2002 party ( http://demoscene.tilt.no/tilt_invitro.zip ) which is not on pouet?
added on the 2002-09-26 00:50:30 by spengler spengler
spengler: yeah, you seem to prefer a lot from razor. ;)

anyway, nice stuff.
added on the 2002-09-26 01:59:28 by Shifter Shifter
It's nice
rulez added on the 2002-09-26 07:40:20 by dairos dairos
not cool
added on the 2002-09-26 10:04:27 by superplek superplek
Me like scrolltexts.. :D
Me wanna go to....hmmm...me sound like a farkn muppet...me leave now
*rolls down hill into darkness
added on the 2002-09-26 10:10:47 by verm verm
eheh, razor is not my favorite group... (ahh.... polka-brotherz, virtual dreams...), but it's the oldest group (18 years!!) who's still regular... always nice prods (and as all groups, there are craps sometimes)
added on the 2002-09-26 10:16:41 by spengler spengler
real parties have real invitations, this is just a demoshow.
added on the 2002-09-26 13:36:11 by tomcat tomcat
i'll never put particles through a solid object again...
i'll never put particles through a solid object again...
i'll never put particles through a solid object again...
i'll never put particles through a solid object again...
.
.
.
added on the 2002-09-26 17:57:18 by Gargaj Gargaj
i like this.
rulez added on the 2002-09-27 03:12:33 by kusma kusma
wow, the music is SOOOO my taste !!!
rulez added on the 2002-09-27 20:50:50 by dipswitch dipswitch
okay music, so-so fx
added on the 2002-09-28 09:11:26 by bhead bhead
hey gargaj... we wanted to make an average prod, call it a success :)
added on the 2002-09-29 14:35:13 by tomcat tomcat
hihihi;)

music r <A HREF='http://nagz.megesz.hu/music/ngz-rxvs.zip'>here</A>
added on the 2002-10-09 15:33:12 by nagz nagz
damn bb codes, i'm not into html
added on the 2002-10-09 15:33:45 by nagz nagz
It's an invtro. It works. Has sound and graphics. Hmm... I dunno. Okay, maybe?
humm good mono-part style intro
medium music, and the scrolling is soo, hummm, soo not like an Amiga you know : it's not perfect ;-p
i never find the hidden part and never find the Nagz'hat :)
rulez added on the 2002-10-15 23:19:36 by Zone (leZone) Zone (leZone)
god...best invintro ever
rulez added on the 2003-03-02 20:12:21 by shadez shadez
Very, very simple, and the particles shouldn't go through the object...
sucks added on the 2003-03-08 14:36:41 by shash shash
particle engine :)
rulez added on the 2005-05-06 15:54:36 by AbcuG! AbcuG!
you'll never put particles through a solid object again
rulez added on the 2005-05-30 09:47:07 by apricot apricot
White screen of de cool beats.
added on the 2006-06-02 09:18:46 by raina raina
I also only get a white screen plus music.
added on the 2007-06-18 01:42:10 by StingRay StingRay
what stingray said
added on the 2007-06-18 04:20:35 by las las
nekem tetcik
rulez added on the 2007-06-22 17:35:57 by aha aha
nice music.
added on the 2007-12-27 19:19:13 by zefyros zefyros
decent prod, thx for using my tune ;)
rulez added on the 2017-02-10 16:02:11 by nagz nagz
the ridge racer'ish tune is good. visuals are okay. oink.

submit changes

if this prod is a fake, some info is false or the download link is broken,

do not post about it in the comments, it will get lost.

instead, click here !

[previous edits]

add a comment