pouët.net

The Morning Trip by Loonies [web]
[nfo]
screenshot added by  on
platform :
type :
release date : december 1998
release party : The Party 1998
compo : amiga 40k
ranked : 2nd
  • rulez 27
  • is ok 0
  • sucks 0
popularity : 0%
 0%
  • rulez 1.00
alltime top: #5480
  • Blueberry Blueberry [Code (compression, c2p)]
  • Psycho Psycho [Code (main), Graphics (design, objects)]
  • Laika Laika [Graphics (objects)]
added on the 2001-05-20 11:39:27 by Trauma Zero Trauma Zero

popularity helper

increase the popularity of this prod by spreading this URL:

comments

this one's great!
rulezadded on the 2002-06-10 11:02:53 by dodke dodke
lovely! i really like it! ;)
rulezadded on the 2002-07-04 03:10:56 by MrsCarrot MrsCarrot
A real great intro!
rulezadded on the 2002-11-07 13:15:01 by ghandy ghandy
Haha! Damn this is great :)
rulezadded on the 2003-04-17 13:22:33 by dairos dairos
Remember kids: Winners don't do drugs! ;)
rulezadded on the 2005-03-07 23:26:00 by beavis77 beavis77
3D-Cartoon engine! This trip rules!
rulezadded on the 2005-04-01 06:29:10 by ham ham
Indeed!
rulezadded on the 2006-10-03 21:11:42 by mEDiA sENtRY mEDiA sENtRY
excellent!
rulezadded on the 2007-01-28 23:20:25 by Gargaj Gargaj
Great Great Great!!!
rulezadded on the 2007-02-18 13:22:55 by Shenmue Shenmue
40kb.. loonies know how to use this :)
rulezadded on the 2007-09-13 01:56:03 by fiveofive fiveofive
nice cartoons but overall it's pretty ugly.
rulezadded on the 2008-04-13 15:30:49 by Preacher Preacher
Lol
rulezadded on the 2008-06-04 21:41:12 by ltk_tscc ltk_tscc
rulezadded on the 2008-06-04 21:52:07 by parcelshit parcelshit
Goatrance classic :»
rulezadded on the 2008-09-01 02:31:51 by Queen bittin Queen bittin
Impressive!!
rulezadded on the 2008-09-01 02:49:20 by neoneye neoneye
really like this, just found it on youtube then came back here to check the comments ;-)
rulezadded on the 2009-11-30 12:25:23 by tompee tompee
Haha lol
This cartoon snail character has a coder colors trip ;D
Great one!!
rulezadded on the 2010-03-14 19:30:20 by PCP PCP
Morning goa and magic mushrooms rules.
rulezadded on the 2010-03-14 19:36:22 by BoulderSteiNisse BoulderSteiNisse
Hell yeah this was rare
rulezadded on the 2010-03-14 19:48:00 by leGend leGend
rulezadded on the 2010-03-14 20:02:08 by Serpent Serpent
fun and pretty
rulezadded on the 2011-02-07 11:36:49 by cruzer cruzer
:)
rulezadded on the 2011-03-07 20:04:31 by kempy kempy
Original and nice 40k. That deep base owned me during the compo
rulezadded on the 2011-06-12 12:28:24 by Frequent Frequent
yay, thats how to wake up!
rulezadded on the 2013-08-27 10:29:30 by hArDy. hArDy.
Nice mushroom trip with excellent music.
rulezadded on the 2013-11-13 15:08:12 by jack-3d jack-3d
LSD + Trans music + a loooooooot of colours :D
rulezadded on the 2014-03-22 15:39:45 by Sir_Lucas Sir_Lucas

submit changes

if this prod is a fake, some info is false or the download link is broken,

do not post about it in the comments, it will get lost.

instead, click here !

[previous edits]

add a comment