pouët.net

The Nitzer Ebb Slaughter by Jihad Systems
screenshot added by evil on 2007-10-11 13:50:54
platform :
type :
release date : december 1988
  • 3
  • 4
  • 4
popularity : 45%
 45%
  • -0.09
alltime top: #76531
added on the 2007-10-11 13:50:54 by evil evil

popularity helper

increase the popularity of this prod by spreading this URL:

or via: facebook twitter pinterest tumblr

comments

Crap
sucks added on the 2007-10-11 13:54:12 by evil evil
Nitzer Ebb!!!
rulez added on the 2007-10-11 14:12:58 by ltk_tscc ltk_tscc
for slaughtering nitzer ebb.
sucks added on the 2007-10-11 15:01:29 by StingRay StingRay
hehehehehe anybody notice anything funny at screenshot? hint, two towers, jihad ?-D ehehe. osama bin laden was atari scener?
rulez added on the 2007-10-11 15:09:20 by uns3en_ uns3en_
unseen: now that was tasteless.
added on the 2007-10-11 15:29:19 by ltk_tscc ltk_tscc
yea but it is still kinda funny :)
added on the 2007-10-11 15:43:40 by uns3en_ uns3en_
aids jokes and 9/11 jokes are tasteless but i think you should allowed to talk and joke about them, because we have freedom of speech
added on the 2007-10-11 15:44:55 by uns3en_ uns3en_
:o
unsseen has a "point" with his initial post - wtf?! o_O
added on the 2007-10-11 16:12:12 by dipswitch dipswitch
for slaughtering nitzer ebb, and unssi's excellent power of observation.
rulez added on the 2007-10-11 16:30:49 by dalezr dalezr
dipswitch: Really? Imho not everything should be justified with that "freedom of speech" argument.

added on the 2007-10-11 16:35:57 by ltk_tscc ltk_tscc
c'mon. muslim religion is backward religion for dumb sand-in-ass-crack people. if they can't take any joke from mohammed or allah, tough shit. if they can't take shit from allah/mohammed they should shut the fuck up about jews and jewish conspiracy and other kind of bullshit... :D
added on the 2007-10-11 16:47:28 by uns3en_ uns3en_
it's like good old communism again. you can shout that reagan sucks, but dare to criticize cccp and you end up in jail. and i'm not even gonna talk about hanging people or stoning people to death for some stupid reasons...
added on the 2007-10-11 16:49:19 by uns3en_ uns3en_
uns3en: seriously, go lock yourself in your basement and swallow the key...
added on the 2007-10-11 17:08:53 by keops keops
okay i was trolling but atari made to do it :)
added on the 2007-10-11 17:21:11 by uns3en_ uns3en_
what evil said
sucks added on the 2007-10-11 18:22:42 by RA RA
I've seen worse, but this is bad enough.
It's also funny to see how a bad crewname can start the usual political pouet discussion with the usual participants ending in the usual personal offense (I think the background picture has been ripped anyway ... )
sucks added on the 2007-10-11 21:34:33 by Paranoid Paranoid
Nitzer Ebb on the Atarih :)

submit changes

if this prod is a fake, some info is false or the download link is broken,

do not post about it in the comments, it will get lost.

instead, click here !

[previous edits]

add a comment